2013. november 3., vasárnap

2. rész

Zene: Thousand Foot Kruch – We are

2. rész

*

A koncert elképesztő volt. Mind az öten fantasztikusan éreztük magunkat, élvezettel énekeltük a szövegeket, s együtt csápoltunk a hatalmas közönséggel. A tömegben annyi helyünk se volt, hogy lépni tudjunk, de akkor nem zavart minket.
Lassan a hőség is alábbhagyott, aztán a Nap eltűnt az égről. A koncert végén már egy csomó ember öngyújtóval világított, őrületes volt a hangulat.
Mikor véget ért, úgy döntöttünk, nem sietünk haza, így elmentünk meginni egy sört. A torkunk annyira száraz volt, hogy szinte már észre se vettük csak akkor, amikor elkezdtünk a koncertről beszélni.
- Megváltás ez a sör! – szólalt meg Mir, és rögtön lehúzta az adagjának a felét. – Úristen, újra tudok normálisan beszélni!
- Képzelődsz – böktem meg a könyökömmel. – Sose tudtál… – és beleittam én is, Jokwon pedig felnevetett.
- Na, megiszunk vagy hat-hét ilyet, hogy pótoljuk a napi folyadékbevitelt, aztán mehetünk haza – mondta.
- Hatot-hetet?! – Jaejoong úgy nézett rá, mint egy idiótára. – Ha annyit megiszunk, barátom, mi nem megyünk haza – vigyorodott el.
- Majd valaki mellé befekszünk a sátrába, aki részegebb, mint mi. Észre se fogja venni…
- Jonghyun, nagyon hülye vagy – nevettem.
- Most miért? Egy próbát megér, nem?
- Hát, ha neked megér ez annyit, hogy beverjék a képed… – morogta Jaejoong a pohara peremére.
- Vannak itt jó csajok is. Felszedünk közülük egy párat, meg Keynek egy srácot, és meg is oldódott a probléma.
- Igyad inkább azt a sört, hátha attól több eszed lesz – dorgáltam meg.
Fogalmam sincs, mennyi volt az idő, de már csak a lámpák fényében álldogáltunk. Az emberek körülöttünk jöttek-mentek, többen már csak másztak, sőt… idővel már Mir és Jonghyun is kezdték elfelejteni, hol a határ.
- Hyung – fogta meg erősen a másik vállát Mir. – Vegyünk még egy pohárkával…
- Pisilnem kell… – nézett körbe Jonghyun.
- Oké, elég lesz, fiúk – szólt rájuk Jaejoong. – Most már menjünk haza.
- De pisilnem kell…
- Majd Jokwon és én elkísérünk. Na, gyere, Mir, indulunk – fordult felé, majd odanyújtotta a kezét, és felhúzta.
- Ne már, hyung… még csak fél tizenkettő…
- Két óra múlt – mondtam neki, majd átvetettem a karját a vállamon, és a többiek után indultunk. Amíg ők a vécére vártak, mi ketten egy kicsivel odébb megvártuk őket. Mir nagyon részeg volt, egyedül elég nehezen állt meg a lábán, de marhaságokat beszélni még volt ereje. Ami azt illeti, jól szórakoztam rajta.
Aztán elsétált mögöttünk egy srác, és rácsapott a fenekére. Mir kicsit lassan fordult oda, és az ismeretlenre nézett.
- Figyu, tesó, nem vagyok meleg… jó? – a tekintete elég kusza volt, de a másik se nézett ki jobban nála. – Ő viszont mellettem… – biccentett felém, de összecsíptem az arcát. – Mi van?
- Ne ajánld fel a seggem senkinek, jó? – bokszoltam a mellkasába.
- Kibum, mit szólnál, ha most lesmárolnálak?
Nagyot néztem – aztán felnevettem.
- Titkon meleg vagy, vagy mi?
- Nem, csak eszembe jutott – rántotta meg a vállát, aztán laposat pislogott. – Áh, tuti élveznéd… te kis perverz.
- Perverz? Te akarod lekapni a meleg haverodat…
- MIR! Neked azt nem szabad! – kiáltott fel hangosan Jonghyun, a többiek röhögve támogatták őt két oldalról. – Kibummie azért lett meleg, mert belém szeretett. Igaz?
Vigyorogva ránéztem, finoman pofozgatni kezdtem az arcát, aztán mézes-mázasan odagügyögtem neki:
- Egy percig sem voltam beléd szerelmes, Jonghyunnie.

*

Bemenjek? Ne menjek?
Egy háromemeletes épület előtt álltam Hongdae-ben. A magasra nyúló felhőkarcolók között nagyon kicsinek tűnt, viszont a mellette lévő pici, teraszos étteremhez képest egészen nagynak. Valahogy sehogy sem illett bele a környezetébe.
Eldöntöttem. Bemegyek. Ha nem sikerül se veszíthetek semmit…
A bejárat felé indultam és beléptem rajta. Egy nagyobb, kellemes napfényben úszó terembe léptem, melynek a jobb oldali falán egy információs-pult volt. Körbenéztem, aztán jobb ötlet híján oda mentem, és köszöntem a másik oldalon lévő fiatal hölgynek.
- Jó napot, uram! Segíthetek valamiben? – kérdezte.
- Igazság szerint nagyon is – mosolyodtam el kedvesen. – Egy tanárt szeretnék utolérni.
- Rendben, semmi akadálya. Hogy hívják a tanárt?
- Lee tanár úr – mondtam magabiztosan, a nő viszont a homlokát kezdte ráncolni.
- Nos… ezzel van egy kis probléma. – Kíváncsian néztem rá. – Az iskolánkban három Lee tanár úr is van. Lee Joon, Lee Taemin, és Lee Kikwang.
- Hát, akkor… – vakargattam a tarkóm – talán megvárom őket – és a kényelmesnek tűnő fotelok felé mutattam.
- Mindegyiküknek máskor vannak órái. Gondolom, nem szeretne estig ott ücsörögni. Biztosan nem tudja a keresztnevét?
- Sajnos nem. Tegnap voltam a Gimpo Fesztiválon, és ott láttam fellépni a tánccsapatát.
- Így már is könnyebb – mosolyodott el, és a monitorára nézett. – Egy pillanat türelmet kérek. Utána nézek, kinek a csapata volt tegnap fellépni.
Izgatottan tördeltem az ujjaim, amíg várakoztam, aztán időközben újra kinyílt az ajtó.
- Jó napot! – köszönt az illető.
Hátra fordultam, hogy visszaköszönhessek neki, de mielőtt bármit is mondhattam volna, belém hasított a felismerés.
- Ez ő… – suttogtam. – Maga volt az.
- Tessék? – nézett rám a másik kissé zavartan.
- Tegnap láttam a Gimpo fesztiválon a színpadon. Elképesztő volt!
- Nagyon köszönöm.
Elmosolyodott. Tényleg ő volt az – ugyanaz a kedves mosoly jelent meg az arcán, mint amikor felment a színpadra.
- Azért jöttem, mert jelentkezni szeretnék a csoportjába.
- Attól tartok nem lehet – szólalt meg az információs hölgy, s én újra rá néztem. – Kezdőket nem vesz fel az iskola. Legalábbis versenycsoportba nem.
- Nem vagyok kezdő. Hat évig versenyszerűen táncoltam.
- És miért hagyta abba? – kérdezte a fiú.
- Eltört a karom, de azóta teljesen helyre jöttem. – Odafordultam felé, és a szemébe néztem. – Kérem!
- De a héten nincs felvétel – hallottam a hangot újra a pult felől. – Jöjjön vissza jövő héten szerdán, és ak…
- Van egy kis időm – szólalt meg a fiú és az órájára sandított. – Még van tíz percem az órámig, addig megnézem Önt – mosolyodott el, és intett, hogy menjek vele. Szó nélkül követtem. – Hogy hívják?
- Kim Kibum vagyok.
Megállt, majd felém fordult, és mosolyogva nyújtotta nekem a kezét.
- Lee Taemin.
.

8 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon jó! ^^

Park Il-Joon írta...

AA de jó *-* Annyira el tudom képzelni az egészet, ráadásul én nem szeretem az olyan ficiket ami nem a bandával kapcsolatos, hanem csak a karakterek azonosak.... de ez magával ragadott ^^ És tetszik hogy egyetlen egy mondattal ki tudtad az olvasókkal deríttetni hogy Key meleg és a többiek is teljesen tisztában vannak vele. :) A Jonghyunos rész különösen tetszett XD
Nagyon jól írsz Via! Taníts mester! *-* :D

Via írta...

Köszönöm! ♥
Kitty, de aranyos vagy xD ♥ Köszönöm szépen! :'D Jonghyunon még fogtok nevetni, elég troll a srác~ :'''D Remélem, később is tetszeni fog!

Ézemi írta...

Őszintén szólva, először csak tanulni akartam tőled, de kifejezetten tetszik a történet, így lett egy új olvasód.:)
Csak gratulálni tudok: nem hiszem, hogy ízlésesebben le lehetne írni egy bulis társaság tagjai közt folyó beszélgetést.:)

Via írta...

Köszönöm szépen! *-* Ez nagyon jól esett ^-^ Jó szórakozást hozzá!

Unknown írta...

hello
tegnap kezdtem el olvasni,nagyon jó :) csak lehet h ciki h nem tudom ebben van csaj? mert 1. azt hittem h az ő szemszögèből írod és belekavarodtam :S mert nem nagyon imserem a tagokat legalábbis mindegyiket

Via írta...

Szia! Köszönöm, hogy írtál ^^ ♥
Hát, mint főszereplő, nincs benne lány, csak mellékszereplők vannak. Key(*) és Taemin(#) a főszereplők, és azt, hogy melyikük szemszögéből írok azt a sorelválasztóból tudod majd eldönteni. :) De egyelőre még csak Key volt.
Remélem, tetszeni fog, de készülj fel, később kicsit bonyolodik a cselekmény, oda kell figyelni, hogy ne tévedjen el az ember :3

Kirichan írta...

Hahhaaa... Kiderül, hogy Taemin volt... :3

Megjegyzés küldése