2013. november 16., szombat

6. rész

Zene: SHINee – Why so serious

6. rész

*

„Szerdán ugyanekkor találkozunk.”
Azt hittem, az első óra után enyhülni fog a gyermeki izgalmam. Tévedtem, méghozzá hatalmasat.
- Key, szeretem, amikor boldog vagy, de ettől a sok vigyorgástól kezdesz kicsit dilisnek tűnni… – szólt rám finoman Jonghyun, amikor másnap a sikeremet megünneplendő, meghívtam egy fagyira.
- Miért zavar téged, ha jó kedvem van?
- Nem zavar. Csak ráncos leszel.
- Ó, tudom, hogy te ráncosan is imádnál – kacsintottam rá.
- Én igen, de lehet, hogy a tanár úr nem szereti a vénembereket… – röhögött.
- Igazad van, egy vénlánynak biztosan több esélye lenne nála…
- Na, mi van, akkor beismered, hogy tetszik? – A mindent-tudó tekintetével nézett rám, de akkor nem érdekelt a csipkelődése.
- Hát… elég formás feneke van…
- Mi? Kibum-ah, te a tanárod fenekét stírölted? – a szemei majd kiestek, olyan vehemenciával kérdezte.
- Táncot tanított, Jonghyun, nem történelmet… muszáj volt őt néznem. És ami azt illeti, nem lehetett nem észrevenni… – A markába röhögött, próbálta nem túl nyilvánvalóan a tudtomra adni, milyen jól szórakozik. – Mi van?
- Na és? Milyen volt?
- Kerek… főleg. Bár lehetett volna rajta szűkebb nadrág…
Hangosan felnevetett. – Hihetetlen, hogy a tánctanárod fenekéről dumálunk…
- Ha láttad volna, hogy táncol, megértenéd a gondolataim – legyintettem, és mosolyogva visszatértem a fagyikelyhem maradékához.
- Láttam. És hidd el, minden gondolatodat ismerem…
- Igen? És honnan? – rá pillantottam.
- A szemedből – közelebb hajolt az asztal másik felén, rákönyökölt, és az arcomba bámult. – Pár napja nagyon csillog.
- Jonghyun-ah, ez olyan, mintha flörtölnél velem… – egy huncut vigyorral incselkedtem neki, aztán elnevettük magunkat.
- Felesleges flörtölnöm veled, én már úgy is meghódítottalak téged. – Hátradőlt a széken, és nyújtózott egyet.
- Sosem fogom megérteni, miért gondolod ezt… Ez a mániád.
- Ó, igaz is! – a fejéhez kapott. – Te nem lehetsz szerelmes belém! Én ahhoz nem táncolok elég jól, és talán még a fenekem sem elég kerek…
- Kim Jonghyun! Akadj már le a témáról!
- De én legalább szeretem a szűk nadrágot! – röhögött, aztán felpattant az asztaltól, amikor látta, hogy a cuccomért nyúlok.
- Na, várjál csak!
- Hé, Kibum! Ne tegyél semmi olyat, amit később megbánnál!
- Én? Ugyan, dehogyis… te fogod megbánni!

*

- Remélem, befejezted.
Jól oldalba böktem, amikor utolértem őt a szomszédos parkban.
- Micsodát?
- A szekálást. Mi van a barátnőddel?
- Milyen barátnőmmel?
- Akiről a múltkor meséltél. Meg volt a randi?
- Persze. Holnap jön a folytatás – büszkén kihúzta magát.
- Na, és milyen volt?
- Csak sétáltunk és beszélgettünk. Amúgy nagyon csinos, nem csodálom, hogy ittasan rámásztam…
- Ittasan… seggrészegen.
- Jó, igen, de nem ez a lényeg. Olyan szép nagy szemei vannak! Aztán este hazakísértem, és képzeld, másnap azt mondta telefonon, hogy józanul még aranyosabb vagyok, és hogy istenien csókolok. – Megjelent az arcán egy féloldalas mosoly. – De hát ezt te úgy is tudod…
- Mi? Én? Honnan tudnám?
- Hát szomorú, hogy nem emlékszel. – Értetlenül néztem rá. – Még régebben egyszer részegen lesmároltál… Ne mondd, hogy nem is rémlik…
Elkerekedett szemekkel a fejemet ráztam.
- Akkor volt, amikor hónapokig olyan letört voltál. Elhívtalak inni, és jól berúgtunk, te legalábbis iszonyatosan. Akkor történt. Aztán pár héttel később bejelentetted, hogy szerinted meleg vagy.
- Jézusom… – egy pillanatig nagyokat pislogtam, aztán hangos nevetésben törtem ki. Többen furcsán néztek rám, de nem izgattak. – Én meg azt hittem, hogy álmodtam! Olyan összevissza emlék volt, hogy azt, hittem… Áh, úristen! – újra felnevettem. – Akkor ezért cseszegetsz te engem folyton azzal, hogy miattad…
Jonghyun a fejét ingatva várta, hogy végre nevetés nélkül végig tudjak mondani egy mondatot. – Hihetetlen vagy… Szégyen, hogy annyi pasi közül pont a legjobb haverodra nem emlékszel.
- Annyi pasi? Maximum egy-kettő.
- Ez akkor is megrengette a barátságunkba vetett hitem! – már kissé affektálva beszélt és idétlenül bólogatott mellé, tudtam, hogy viccel.
- Most komolyan? Nem az rengeti meg, hogy lesmároltalak, hanem az, hogy nem emlékeztem rá?
- Pontosan! Én emlékszem rá, látod?
- Igazán? És milyen volt?
- Tudhattam volna, hogy megkérdezed… – sóhajtott.
- Na?
- Jó volt, bár nagyon megleptél.
- Szóval jó…? Semmi „isteni”, vagy valami? – a könyökömmel oldalba böktem.
- Figyelj, Key, kettőnk közül nem én bukom a pasikra. Inkább örülj.
- Hah! Nem hoztad volna fel, ha nem élvezted volna! Szóval, ha nem haragszol, ezt bóknak veszem. És mondd, a barátnőd tudja, hogy néha pasikkal smárolsz?
- Egyszeri alkalom volt!
- Ó, én kérek elnézést. Akkor inkább csendben maradok, és mélyen megtisztelve érzem magam.
- Jobban is teszed. Inkább mesélj, hogy mikor mész legközelebb táncolni!
- Holnap, munka után.
- Az remek! Akkor egyszerre lesz randink! Sok sikert, Kibum-ah!
- Most fejezd be, vagy fejbe váglak.
- Rendben, főnök. De attól még ügyes legyél!
 .

7 megjegyzés:

Park Il-Joon írta...

Haha hát ezek készen vannak XD Na de hohóóó, itt úgy érzem talán lesz még valami bonyolódás Jonghyun részéről is!Nagyon gyanúsan viselkedik :D De én akkor is akármennyire Jongkey fan vagyok, nekem vágyakozik a fantáziám a jó kis Taekeyre, Legalábbis ilyen szerepfelosztásban ;) Kövikövikövikövi. ^^

Via írta...

Azok a mocskos JongKey fantáziák, hajaj xD Ne is mondd, lehet, hogy újraolvasom az első JongKey ficedet :'DDD

Kicsi Dongsaeng írta...

Hjaaaaq Unnie! XDXDXDXD
Már folyik a könnyem a röhögéstől! XD
Naaaagyooon jó lett ez a rész is! Jonghyun egy baromi nagy arc :-D Imádom <3 ^^
Key meg... Key meg olyab aranyos *o* <3 ^^
Nekem is van egy kis JongKey beütése. Nem tudom mi lesz még itt. Szeretem JongKet is de én most inkább TaeKeyt várom *.* ^^
Olyan jól íraz Unnie. Olyan könnyedén és ami a legjobb tele humorral! *.* Imádok nevetni ^^
Sok sikert a folytatáshoz, kíváncsian várom *.* <3 ^^

Via írta...

Hah :'''D Nagyon örülök, ha jól szórakoztál :D TaeKey is lesz, de arra még kicsit várni kell =D
És nagyon köszönöm, remélem, később is meg tudlak majd nevettetni, igyekeztem úgy írni, hogy sokszor legyen benne olyan rész, ami megmosolyogtat. Jó, lesz benne más is, nem csak a nevetős részek, de próbáltam sok ilyet belecsempészni ^^

Kirichan írta...

Na jo xd jonghyun karaktere itt tetszik. Szeretem hogy ilyen figyatekas es kidwrult a titka annakbis hogy kibumot miert is szadizta a hulyegyereket ezzel. XD

Ézemi írta...

Jól nyitva hagytad a kérdést, hogy lesz-e még valami kis JongKey jelenet. Úgy érzem, sűrűn elő fog még kerülni a csók téma kettőjük között. :) Az ízlésesen dilis beszélgetéseiken pedig én is jókat derültem. :D

Via írta...

Szia, Ézemi, de jó még egy új nevet látni itt ^^
Igen, lesz még pár JongKey jelenet, ráadásul a legtöbbje vicces :D Remélem, tetszeni fognak, meg a többi esemény is, jó olvasást ^^

Megjegyzés küldése