2013. november 7., csütörtök

3. rész

Zene: Lady Gaga – Just dance

3. rész


Egy hagyományos próbaterembe vezetett. Odabent már páran bemelegítettek, köszöntem nekik, majd Taeminre néztem.
- Megkérhetlek titeket, hogy itt hagyjatok egy kis helyet? Úgy, igen, annyi elég lesz, köszönöm – szólt, aztán találkozott a tekintetünk. – Körülbelül öt percem van, remélem, nem gond. Ha mégis, akkor jövő héten visszajöhet, és addig fel tud készülni.
- Nem. Jó lesz most. Így nincs időm izgulni – nevettem el magam, aztán ő elmosolyodott.
- Egy egyszerű zenét választok, rendben? – kérdezte, és a telefonjával a hangfal felé sétált. Bólintottam, és beálltam a tükörrel szemben, onnan figyeltem, mit csinál. Elindította a zenét és a tükörhöz sétált.
Mikor beindult a ritmus, táncolni kezdtem. Kicsit el voltam szokva már tőle, nem is voltam bemelegítve, de így is megpróbáltam beleadni mindent. Elengedtem a fejemben lévő szabályokat, és kicsit az ösztöneimre hallgattam, úgy mozogtam – és tetszett, amit a tükörben láttam.
Felé pillantottam egy másodpercre – összeszűkült szemmel vizsgálta a táncom, és nagyon komolynak tűnt. Nem sokkal később felemelte a kezét, és a hangfalakhoz ment, hogy lekapcsolja a zenét. Megálltam.
Hüvelyk ujjával az állát piszkálta, gondolkodva nézett maga elé, aztán rám. Kicsit megijesztett – eszembe jutott, ő hogyan táncol, és ennek gondolatára rögtön alább hagyott az önbizalmam. Persze, magamhoz és a több hónapos kihagyásomhoz képest jó voltam, de… de hozzá képest nem.
A szemembe nézett – nem sugallt se jót, se rosszat, inkább tanulmányozta az arcom. – Nos…
- Mit szól?
- Tetszett, ahogy táncolt, az is, ahogy megmutatott nekem egy kicsit magából – mondta homlokráncolva. – A mozdulatok elég látványosak, de mégis stabilak és pontosak voltak. Igen, mondhatom azt, hogy tetszett, de ez egy könnyű dal volt. – Izgatottan rágtam az alsó ajkam. – Mondja, hogy áll a dubsteppel?
- Volt már vele dolgom.
- Van egy javaslatom – szólt és az órájára pillantott. – Három perc múlva kezdődik az órám azzal a csoporttal, akiket tegnap látott. Maradjon itt, nézze végig, úgy is nem régen kezdtünk új koreográfiát, aztán a végén megbeszéljük, hogy marad-e – mondta, s dobott felém egy szelíd mosolyt.
- Rendben – bólintottam, aztán leültem az oldalsó fal mellé, hogy ne zavarjak senkit. Amikor leültem, egyre többen érkeztek meg, mindenki ledobta valahová a vizes flakonját, és beálltak a helyükre. Pár perc késéssel az utolsó ember is megérkezett, majd Taemin a csapat elé állt, és elkezdték a bemelegítést.
Figyeltem, ahogy mozogtak. Nagyon nehéz nyújtómozdulatokat csináltak, mégis csak pár ember arcán láttam, hogy megterhelő lenne, a többiek rezzenéstelen arccal hajtották végre a gyakorlatokat. Taemin végig csinálta velük, és a tükörből nézte, ha valaki lazsált.
- Gyerünk, Hyunwoo, ne hagyd abba! – szólt az egyik srácnak, aztán újra a bemelegítésre koncentrált, s csak akkor szólalt meg legközelebb, amikor a végéhez értek. – Oké, akkor most lássam az eddigi koreográfiát az első két számra. Tudom, régen nem foglalkoztunk már ezzel, úgyhogy el fogom nézni, ha hibáztok valahol. Mindenki álljon a helyére – mondta, és újra a hangfalakhoz ment, hogy berakja a zenét a lejátszóba, aztán egy kis távirányítóval a kezében indult tovább.
Mikor megszólaltak az első dallamok a csapat táncolni kezdett, Taemin pedig a tükörhöz sétált, és onnan nézte őket. Ugyanazzal a vizsgálódó tekintettel figyelte a mozgásukat, mint előtte az enyémet – a szemei kissé összeszűkültek, az ajka egy nagyon picit csücsörített. Aztán már csak azt vettem észre, hogy nagyot bólintott, s mikor a táncosokra néztem, ők már csípőre tett kézzel álltak. El is felejtettem nézni az új koreográfiát, annyira a tanár reakcióival voltam elfoglalva.
- Jó, lesz, bár a vége kicsit szétesett – nézett végig rajtuk. – Néhányotoknak nem sikerült már elkapnia a ritmust, úgyhogy most majd erre rágyúrunk egy kicsit, aztán tanuljuk tovább. Szorgalmas voltam ám – itt elmosolyodott –, és kitaláltam a folytatást.
- Tetszeni fog nekünk, tanár úr? – kérdezte egy kedves arcú lány a második sorból.
- Ó, garantálom, hogy tetszeni fog – szélesedett ki a mosolya –, ahogy azt is, hogy izzadni fogtok, mire megtanuljátok – nevette el magát. – Mindenki a helyére, még kétszer átvesszük az egészet, és csak utána finomítunk.
Folytatódott az óra, én pedig egyetlen percig sem unatkoztam. Fejem a térdemre hajtottam, úgy néztem őket. A táncosok lelkesek voltak, Taemin pedig kedves, és odafigyelő tanár. Nem kellett szigorúnak lennie, mert a diákjai szerették, és ez a hangulaton is érződött – sokat viccelődtek egymással, Taemin is vicces neveket adott a figuráknak, a lépéseknek. Nem is csodáltam, hogy a csapat úgy élvezte az órákat – még én, mint kívülálló is jól szórakoztam.
Odafigyeltem mindenre, amire csak tudtam – a táncosok mozgására, a lépések kisebb részleteire. Akartam ezt. A részese akartam lenni.
- Nos, hogy tetszett? – sétált oda hozzám Taemin az óra végén. A táncosok már szedték össze a cuccaikat, és sorra hagyták el a termet.
- Eszméletlen volt – bólogattam elismerően. – Mit kell tennem, hogy felvegyenek?
- Beszélni a tanárral, hogy vállal-e. De mivel a tanár én vagyok, ezért csak annyit tudok mondani, hogy az óra előtt elég jól táncolt, szóval, ha be tudja hozni a lemaradást, akkor vállalom. Odafigyelt a koreográfiára?
- Igen, a mostanit nagyjából meg is jegyeztem, de az előtte lévőket nem.
- Mit gondol, ha mondjuk két-három alkalommal korrepetálom Önt, meg tudja tanulni?
- Igen, persze – a szemeimben vidám fény csillant.
- Akkor Ön mostantól a Spectrum tánciskola diákja – mosolyodott el. – Ha már így alakult… tegeződhetünk? – kérdezte kissé félénken. – Nem muszáj, csak úgy nézem, egy idősek lehetünk.
- Igen, persze – bólogattam.
- Ó, és a „Tanár úr” megnevezés nem kötelező ám, csak a nagyon régi diákjaim hívnak így. Nem sikerült leszoktatnom őket róla.
- Rendben, ezt megjegyzem – kuncogtam.
- Menjünk, szólok Sohee-nak, hogy regisztráljon téged, aztán pedig hétfőn találkozunk. A fél nyolc megfelel? Akkor van vége az utolsó edzésemnek.
- Fél nyolc? Igen, az jó lesz.
Visszamentünk az előcsarnokba. Az információs pulthoz sietett.
- Noona, tudna adni Kibumnak egy regisztrációs lapot? – a korábbról már megismert fiatal nő kedvesen rám mosolygott, aztán keresgélni kezdett az íróasztalán. – Nekem viszont mennem kell, még össze kell szednem magam a következő órámra. – Bólintottam, aztán átvettem a papírjaimat Sohee-től. – Akkor viszlát hétfőn.
 .

4 megjegyzés:

Park Il-Joon írta...

Dejódejó <3 :) Bár kicsit könnyedén került be Key a táncsuliba, nem az a lényeg, hanem hogy jól átjött Taemin személyisége. Én is mindjárt beléhabarodok, komolyan :D
Nagyon kíváncsi vagyok hogy mik lesznek még itt, folytatást, jön a hétvége és végre lesz időm olvasni *-*

Lana írta...

Ahhhaj, még kérek belőle! Akaroooooooom.: D. Am fura ez a párosítás számomra, de amennyire szeretem ahogy írsz sztem nem lesz vele gondom. :D

Via írta...

Köszönöm, csajok <3
Kitty: az egész történet elég gyors lefolyású, de ezzel a történettel részben ez is volt a célom. De itt a lélektan a fontos, azt pedig kisebb időkeretben érzékletesebben lehet megírni ^^
Lana: más is mondta, de remélem, te is meg fogod szokni :D Jó volt kicsit "kirúgni" a hámból, és egy nem megszokott párosítással írni xP

Kirichan írta...

Tetszik, hogy Key nem Jonghyun mellé tetted be. Ah... igazából ki nem állhatom azt a párost. Jó, nem annyira, de nagyon nem szimpatikus, nem tudom miért. Taemin és Jong... mmm nem tudom, bennük van valami, ami nem.... nem kell. xD :D Key-t viszont annál inkább szeretem, ahogy Onew-t iiis nagyoooon. *-* Kis cukik. :D Lehet írok majd velük, de ez még a jövő meséje. xD

Sziaszia

Via

Megjegyzés küldése